CLOCK

*Jangan Lupa Waktu Anda* Blinkys

orkut scraps
""=,,,,,,,,,,,SELAMAT DATANG KE BLOG SAYA.....BLOG NI UNTUK SUKA-SUKA SAJA..HARAP ANDA MENYUKAINYA....SELAMAT MEMBACA,

kek span coklat

RESEPI NI AKU AMBIK DARI KAWAN KAT FB MILA NAMANYA.....TERUJA DENGAN RESEPI2 TERBARU DIA TU MACAM2 DIA BUAT,HARI-HARI ADA JA MENU BARU HEHEHEHE.....SAYA DAH BUAT MMNG GEBU KEK SPAN DIA NI......NI SAYA NAK JUGA LAH KONGI BERSAMA2 ANDA SEMUA.......

bahan2
******
5 biji telur
125g gula kastor
1s/k esen vanilla
100g tepung gandum
200g serbuk koko (tapi saya tambah sikit 250g)
1 s/k baking powder
40 ml air
70g mentega dicairkan dan di sejukkan

cara2
******
--->panaskan oven suhu 170dc (yang ni korang jangan cuba nak derhaka tau,panaskan 20minit)

---->campurkan semua bahan kecuali mentega yg dicairkan.putar sehingga kembang gebu 2 kali  g
anda adunan,anggaran 10 minit terus memutar.
---->dah siap putar masukkan mentega yang dicairkan tadi dan kaub balikkan adunan hingga sebati

----->pastu bolehlah masukkan adudan tadi kedalam loyang yang telah di sapu mentega telebih dahulu,bakar suhu 170dc selama 30 minit

TADAAAAA NILAH HASILNYA
tak sabar2 sikecil tggu nak makan hehehheh.